Wednesday, April 4, 2007

Tulimme, näimme, räjäytimme.

Tampereella tanner tärisi ja päät kääntyilivät kun viisi hemaisevaa kaunotarta astui esiin Tampere Kuplii-sarjakuvafestivaaleilla. Eli toisin sanoen, esitys meni hyvin! Olemme kaikki niin loistavia! Star

Saara ja Sohvi eivät ole enää mitään untuvikkoja vaan täysverisiä FinnPARAnoideja, jotka selättävät katsojia parapara-taidoillaan siinä missä me vanhuksetkin. Olen niin iloinen että liityitte mukaan! Viiden paraparaajan voimin alkaakin sitten oikein kunnon maailmanvalloitus (tai ainakin Suomen), ja seuraavana valtaisana etappina on Espan Lava toukokuun lopussa.

Sitä ennen käväistään toki Annantalon Japani-päivässä esittelemässä paraparaa ja opettamassa jotakin pientä, mutta valitettavasti emme voi panostaa ihan täysillä Japanipäivään, koska emme pääse paikalle täydellä miehityksellä. Naisituksella? Argh! Täydellä henkilöstöllä! XD

Jaa juu, ja minä olen by the way Sefie. Se ainoa oikea. Star Minä vastaan FinnPARAnoidsien webbisivuista, tietokonenörtti kun olen. XD Muuta eksklusiivista hommaa minulla ei olekaan, mutta teen myös esitysremiksauksia, kuvituksia, suunnittelen esityspukuja, saan paljon huonoja ideoita, pidän yhteyttä muihin paraparaajiin maailmanlaajuisesti ja...

...tykkään katsoa HYPER TECHNO waroksen techparaa. Very  Happy

No comments:

Post a Comment