Saturday, September 4, 2010

Housut, ristiin, koputa, koputa, housut, ristiin, housut, housut.

Minä tässä nyt aion tehdä virallisen ilmoituksen, että toivon uusilta jäseniltämme, Elinalta ja Jenniltä, tervehdys/esittäytymistekstiä tänne blogiin. Ettäs tiedätte tytöt ;D

Sitten asiaan (kyllä ASIAAN).
Blogistamme voisi päätellä, että olemme vain istuskelleet laakereillamme mitään tekemättä, mutta olette väärässä. Tässä on kesän ja alkusyksyn aikana tehty ja suunniteltu yhtä sun toista oppilaiden päiden menoks- eikun siis kaikkien meidän yhteiseksi hyväksi x)
Luvassa on... yllätyksiä ja vähemmän yllätyksiä ;D

Esimerkiksi olemme saaneet vihdoin sivujamme kunnosteltua ja meillä on jälleen kerran ihka omat foorumi ja kuvagalleria!!!
Molempiin on mahdollista rekisteröityä eli liittyä. Foorumille se on enemmän kuin suositeltavaa jopa :) Foorumille nähkääs saatta tulla tietoa, mitä ei tule muualle julki. Siellä on myös muita harrastajia ja oppilaita, joten paraparasta keskusteleminen (ja väitteleminen) on entistä helpompaa!
Kuvagalleriassa sen sijaan on kommentointioikeudet vain rekisteröityneille.
Mikä parasta, kumpikaan ei maksa mitään :)

HKI Circlekin saatiin pyöräytettyä käyntiin pari viikkoa sitten ja ensi viikolla on eeppistä klassikkokertaa luvassa 8) Joten. Sinne. Kaikki. Poikkeuksellisesti klo 17.00 alkaen KAIKILLE Arabian Nuorisotalolla.

Tämän kaiken lisäksi allekirjoittajalla on ilmoitettavaa.
Ne jotka eivät vielä tiedä, niin minä olen lähdössä ulkomaille (Englantiin) opiskelemaan yliopistoon. Tämä tarkoittaa sitä, että minua ei tule kovin paljoa näkymään kolmeen vuoteen. Totta kai pyrin tulemaan kaikilla pidemmillä lomilla Suomeen ja kaikkiin mahdollisiin tapahtumiin, missä paraparaa on ja toivottavasti sitä mukaan mekin. Tämä EI tarkoita sitä, että minä lopettaisin FinnPARAnoidiuden ja paraparan. Ehei.
Sen sijaan joudutte sietämään minua opetusvideoilla ja pääsette varmasti lukemaan minusta blogista, foorumilta ja muualta :D
Olen itseasiassa harkinnut, että kirjoitan omaan blogiini "akateemisemman" tekstin paraparasta. En tiedä vielä aihetta, mutta mielessä on pyörinyt tekniikka ja kehittyminen. Sieltä sitten voitte ehkä bongata hienoa tekstiä paraparasta joku päivä ;)

Jahas. Olen melkein keskittynyt tähän Parapara Paradise 3:sen katsomiseen kirjoittaessani tätä. Noh. Pitänee mennä taaksepäin ja katsoa uudestaan, onneksi ysäri eurobeat on <3 x))

Jatkakaa.

No comments:

Post a Comment