Monday, September 20, 2010

Jenni(kin) esittäytyy

No niin, jospa minäkin viimein saisin tämän esittäytymisen hoidettua.

Olen siis Jenni ja muodostan tosiaan Elinan kanssa FinnPARAnoidsin uusimman sukupolven. Kuulun Team Helsinkiin (vaikka itse heijaankin Järvenpäästä) ja circlessä olen pyörinyt ensi tunnista asti, eli syksystä 2006. Muistelen lämmöllä myös Animecon IV:tä ja elämäni ensimmäistä paraparaoppituntia (Dragostea Din Tei ja Gotcha!). :D

Kuten Sefie taisikin tuolla aikaisemmin mainita, olen paimentanut oppilaita circlessä jo syksystä 2007 (oikeasti, onko siitä niin pitkä aika? D:) ja olen ollut circlen mukana (ja muutenkin) esiintymässä suhteellisen paljon ennen FinnPARAnoidiksi pääsyä.

Elinan tavoin tavoittelin paikkaa FinnPARAnoidsissa jo viime koetansseissa, mutten sitten ollut vielä tarpeeksi kypsä pääsemään jengiin mukaan. :D Tähän kesään mennessä olin kuitenkin kehittynyt tarpeeksi ja pääsin FinnPARAnoidsin riveihin. \o/

Saatan paeta jo ensi syksynä Stinan perässä Britteihin (joskin Skotlantiin) opiskelemaan, mutta mikäli näin käy, toivotaan, että olen onnistun edes siihen asti olemaan aktiivinen jäsen, esiintymään ja levittämään paraparan ilosanomaa eteenpäin! 8D

- Jenni

No comments:

Post a Comment