Sunday, July 27, 2008

Animecon VI - Made in New York

Pääsin juuri kotiin Tampereelta ja on kyllä pakko myöntää, että Animecon VI oli kyllä parhaita japani-aiheisia coneja, joissa olen käynyt pyörimässä (vaikka yleensä tosin esiintymässä).

Käytännön asiat toimivat harvinaisen hyvin ja siitä kuuluu iso kiitos Animeconin työvoimalle, kiitosta vaan. Minun on nyt vähän vaikea tarinoida oppituntien kulusta (helpoissa opetettiin Do you wanna Dance? ja vaikeissa Baila Baila), kun niiden aikana edustin Blippon tiskillä, josta me ihanaiset messutytöt jakelimme Blippon jäsenkortteja aika tehokkaalla vauhdilla.

Sefien kanssa pidettiin lauantaina luento aiheesta Parapara Animessa, Anime Paraparassa, joka ainakin minun mielestäni sujui ihan hyvin. Teknisiä ongelmia oli vain volyymin alhainen voimakkuus, jolle me emme osanneet tehdä mitään, tosin ei myöskään meidän vänkärimme.

Animeconin iltabileissä oli FinnPARAnoidsille ja paraparalle slotti ja oli aikamoisen kivaa olla kerrankin esiintymässä niin, että ihmisillä oli mahdollisuus löytää kyseinen esiintymispaikka helposti. Kiira ja Sefie vetivät hotin autotapahtumaesityksensä, minä sävelsin spiikeiksi kaikenlaista (ei kyllä ole enää kovin massiivista muistikuvaa, että mitä minä oikein olen kälättänyt. xD ). Ja sitten *fanfaari* esiintyivät meidän uudet jäsenemme Annika, Iiris ja Stina meidän parin vuoden takaisella ohjelmallamme, jolla siis FinnPARAnoids depytoi alunperin. Meni hyvin. ^^ Tervetuloa joukkoon tytöt! Viimeisenä meidän ohjelmanumeronamme oli se ohjelma, jolla minä, Kiira ja Sefie lähdemme kilpailemaan Jenkkeihin ensi viikonlopuksi (apua, lähtö keskiviikkona!). Vaatteita lähti, vaatteita lähti. ^^

Täytyy vielä sanoa, että Animeconin yleisö esitysten aikana oli ihan loistava! Ihan rehellisesti sanottuna paras ikinä (minun kokemuksieni mukaan). Ei tarvinnut pakottaa mitään 6-8:n hampaan hymyä, kun se tuli ihan luonnostaan, kun katsojat olivat niin mukana. ^^ Iiiiih. ^^ Kiitos ihan älyttömästi!

Meillä oli myös pienimuotoinen kilpailu, joka muuttui pienen osallistujamääränsä takia lähinnä näytökseksi. Teron yksilöesitys oli loistava ja Tiki Tiki -ryhmällä oli myös hyvin paljon hilpeyttä aiheuttanut show. Kiitos teille kaikille, posti tuo teille pienet palkinnot, kunhan me pääsemme ensin ehjinä takaisin Jenkeistä. o.o

Trrr. Videoita tulee, kunhan niitä ehditään nettiin laittaa joskus. ^^

No comments:

Post a Comment