Sunday, August 3, 2008

Annikan esittäytyminen

Minä voisin tässä USA-raportoinnin välissä tehdä oman esittelyni (onnea muuten paljon voitosta, olette loistavia : ).

Olen Annika, yksi FinnPARAnoidsin uusista jäsenistä. Aloitin paraparan Turun circlessä kesällä 2006 ja siitä asti olen ollut täysin koukussa lajiin. FinnPARAnoidsin esityksiä minulla on myös ollut ilo seurata paikan päällä monta kertaa debyyttiesityksestä lähtien ja olen samalla unelmoinut itsekin pääseväni lavalle esiintymään heidän kanssaan. Kun kuulin FinnPARAnoidsin koetansseista, sydän hyppäsi kurkkuun ja mietin pitkään, pitäisikö minun osallistua niihin… Keräsin kuitenkin rohkeuteni, menin paikalle ja lopputuloksesta en voisi olla yhtään enemmän iloinen! ^^ En olisi voinut vielä muutamia vuosia sitten edes kuvitella, että joskus olisin tanssiryhmän jäsen, mutta kaikkea mahtavaa sitä elämässä tapahtuukin.

Halusin FinnPARAnoidsiin, koska halusin päästä esiintymään ja opettamaan paraparaa
eteenpäin. Ensiesitys ja ensimmäinen oppitunti olivatkin Animeconissa. Kiitokset mahtavalle yleisölle ja oppilaille! Pitänee tehdä ääniharjoituksia, koska huomasin, ettei ääneni kantautunut kovin pitkälle. ^^;; Mutta oli oikein hauskaa ja odotan innolla tulevaa. ^^

Ihanaa loppukesää kaikille blogin lukijoille!


Annika

No comments:

Post a Comment