Thursday, August 28, 2008

Iiris esittäytyy (vihdoinkin)

No niin, ehkä se on minunkin aika kaivautua täältä omasta kuopasta ja kunnollisesti esitellä itseni.

Eli siis, olen Iiris ja olen yksi FinnPARAnoidsin kolmesta uudesta jäsenestä.
Parahistoriani alkoi vuoden 2007 maaliskuussa, kun luin eräällä foorumilla asiaa paraparasta ja kappas keppanaa, huomasin, että sitähän pystyi Turussakin harrastamaan. Niinpä siis menin tunneille ja totesin, että tässäpäs onkin mukavan tuntuinen laji.

Siinä minä sitten jonkin tovin keräsin kokemusta ja imin Sehvi-sensein oppeja, kunnes sain mystisiä reittejä pitkin tietää, että FinnPARAnoids hakee uusia jäseniä. Siihen minä ajattelin:
"Voi jumala. Älä. Munaa. Tätä. Kiitos."
FinnPARAnoidsien mukana esiintyminen oli vain niin mahtava ajatus. Heidän esityksiä katsottuani olin todella sitä mieltä, että heidän joukkoon haluisin, sillä pidän esiintymisestä ryhmässä, ja hyvässä ryhmässä vielä enemmän!

Koetansseihin tanssia valitessani törmäsin "rahat vai kolmipyörä?" -dilemman variaatioon "tora- vai techpara?" Valitsin sitten pitkän ja piinallisen harkinnan jälkeen hämärähkön toraparan x] Ja kun koetanssit tulivat, niin munailin kyllä aika lailla, mutta en näköjään tarpeeksi, sillä täällähän minä jöpötän ja puhun läpiä pääni. x]

Nyt olen tässä Animeconissa pyörähtänyt esiintymässä Animeconissa ja X-treme Drift Challengessa Alastarolla ja täytyy myöntää, että hirveän mukavaa on ja odotan innolla tulevia esityksiä ja harjoituksia.

Nauttikaa tulevista syyspäivistä! :]

PS. Kuules nyt Sehvi(-sensei(xDD))! Se oli kyllä sun kameran vika! x] Se alkoi valittaa muistiaan täydeksi! T__T Not my fault~!! ;__;


Iiris

No comments:

Post a Comment